PROVINCIAAL BLADVerlening bodembeschermingsvergunning voor NB170631989 NO-Deel SP Keizer Ottostraat te Budel (gemeente Cranendonck)

Bekendmaking voor Natuur en milieu | Organisatie en beleid in Noord-Brabant

Geplaatst op Lokaalnieuwsbudel.nl op: 21-05-2024

  1. Bekendmakingen budel
  2. PROVINCIAAL BLADVerlening bodembeschermingsvergunning voor NB170631989 NO-Deel SP Keizer Ottostraat te Budel (gemeente Cranendonck)

Natuur en milieu | Organisatie en beleid Bekendmakingen

Meer info over Bekendmakingen provincie

Geonius Milieu BV te Geleen heeft, namens de gemeente Cranendonck, op 17 februari 2022 bij de Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant een melding ingediend ingevolge van artikel 28, lid 1 Wbb, voor het vaststellen van ernst en spoed van de bodemverontreiniging en het instemmen met het deelsaneringsplan op de locatie Keizer Ottostraat te Budel (gemeente Cranendonck), NB170631989.Gedeputeerde Staten van Noord-Brabant hebben de Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant gemandateerd voor het afhandelen van deze procedure.In de beschikking besluiten Gedeputeerde Staten:•dat sprake is van een geval van ernstige bodemverontreiniging•dat geen sprakeis van spoedeisendheid om het geval te saneren•tijdstip waarbinnen dient te worden gesaneerd•dat wordt ingestemd met het deelsaneringsplan•gebruiksbeperkingen zijn op de locatie van toepassing•er zijn voorschriften aan de sanering verbondenDe beschikking en bijbehorende stukken liggen vanaf 16 maart 2022 gedurende zes weken ter inzage bij de Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant en bij de gemeente Cranendonck.BezwaarBinnen zes weken na de dag waarop de beschikking bekend is gemaakt kunnen belanghebbenden tegen deze beschikking een bezwaarschrift indienen bij: Het college van Gedeputeerde Staten van Noord-Brabant het secretariaat van de hoor- en adviescommissie Postbus 901515200 MC ‘s-Hertogenbosch.Wij verzoeken u om op de linkerbovenhoek van de envelop het woord 'bezwaarschrift' te vermelden. Het secretariaat van de hoor- en adviescommissie is bereikbaar op telefoonnummer (073) 680 83 04, faxnummer (073) 680 76 80en e-mailadres bezwaar@brabant.nl. Het bezwaarschrift moet zijn ondertekend en moet tenminste bevatten:- naam en adres van de indiener;- de dagtekening;- een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaar is gericht;- de gronden van het bezwaar.Bovenstaand besluit treedt in werking ook al wordt een bezwaarschrift ingediend. Het is daarom mogelijk om gelijktijdig met of na het indienen van een bezwaarschrift een zogenaamde 'voorlopige voorziening' te vragen. Deze kunt u richten aan: Voorzieningenrechter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 200192500 EA Den Haag. Een voorlopige voorziening is in feite het nemen van een tijdelijke maatregel, bijvoorbeeld het schorsen van het besluit gedurende een bepaalde periode. Voorwaarde om een voorlopige voorziening aan te vragen is dat er sprake moet zijn van een spoedeisend belang. Er zijn kosten verbonden aan het vragen van een voorlopige voorziening (griffierecht).Eindhoven, 14 maart 2022

Unknown

Foto van  Lokaalnieuwsbudel.nl Redactie

Lokaalnieuwsbudel.nl Redactie

Onze redactie krijgt van de gemeente altijd een overzicht van de laatste bekendmakingen en aanvragen voor vergunningen in Budel. Wij proberen deze altijd z.s.m. op onze site te plaatsen, zodat jij op de hoogte blijft van wat er speelt in jouw omgeving.

Heb je een opmerking over een van de bekendmakingen?

We antwoorden graag op je bericht. Laat het ons weten door contact met ons op te nemen.